Merve33 Arkadaşlar beş aylık oğulum var. Ve 3. Ayından beri diş kaşıntısı var görünürde birşey yok fakat bu ay çok ağrısı herşeyi ağzına götürüyor. Salyası çok fazla ne yapabilirim sizler ne kullandınız ?
zakdeniss Merve33 kuru soğan rendeliyorum cam rende ile bir gün dolapta bekletip ertesi gün damaklarına sürüyorum. Bir de yeşil soğanın beyaz kısmını veriyorum eline.