Merhaba arkadaşlar oğlum 7 ay 16 günlük kolik huysuz mizmiz ne ararsan var 2 hafta önce alt disin biri çıktı ama biri yok ondanmi bilmiyorum şu iki gündür sürekli agliyo mama yemiyo normalde gece saat 1 de bi yerdi 4 de birdaha şimdi sadece 3 te yiyo oda 180 yapıyorum 60 i muhakkak kaliyo gündüzde 3 saatte bi zorla yedirmeye çalışıyorum yine bazen 60 bazen 90 kaliyo ek gida desen 2 ogun dedi doktor emek çekip hergun birsey hazırlıyorum 2 kasik yiyip agliyo napicam şaşırdım tedagil kullanıyorum dün akşam calpol verdim dün sürekli ağladı acaba mamaya pekmez katsammki dün 4 kere kaka yaptı normalde 1 veya 2 kere yapardı distenmi yoksa hastamı napicam bilemiyorum ateş filan yok