canog Sevgili anneler bebegim 17 günlük yenidoğan 2 3 gündür 💩 yaparken çok çok zorlanıyor. Huzursuz oluyor haliyle. Tavsiyeniz var mıdır ne yapmam gerek
cihanm canog benim bebeğim de ilk 2 ay öyleydi çok zorlanıyordu ama kabız da değildi bende bilmiyorum ne için öyle oluyordu ama şimdi 4 aylık rahat yapıyor çok şükür
kelebegiminannesiyim canog normal bir durum canım o. İnstagramda bir doktorun videosuna denk gelmiştim omun sebebini açıklıyordu. Benim kızımda bir süre zorlandı yaparken yaptığında normal bir şekilde yapmış oluyordu dediğin gibi.
ipekaydin canog belki süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir bir kaka testi yaptırın derim. Zeytinyağı nasıl vercem küçük demişsiniz 1 çay kaşığı verebilirsiniz bende vermiştim bebeğime mama içiyorsa mamasına da katabilirsiniz
ferlazen canog aynı durum bende de var canım 40 günlüğüz. Kabızlık vs yok. sadece huzursuz ve çok ığıldıyor yaparken benimkide öyle
Hry-ayhn26 Anne sütü alıyorsa kendi yediklerinize dikkat edebilirsiniz bide zeytinyağı verebilirsiniz
Hry-ayhn26 canog muz patates şeftali yapiyo genelde tabi bunyeden bünyeye değişiyor ama çoğunlukla lifli gıdalar ile beslenin
yibruu Bebeğim dört aylık yeni yeni rahat yapıyor çoğu zaman ben tuvalet pozisyonuna getirip yaptırmaya çalışıyorum hala zorlanıyor yani ve kabız değil. Sadece kaslarını kullanmayı bilmiyorlar 4 aylığız ve nadiren tek başına yapıyor
gncglc Bizde de durum aynıydı, doktorumuz benim sütümdeki laktozu sindiremediği için bağırsaklarının zorlandığını söylemişti. Takviye damla ile rahatlamıştı. Doktorunuza danışın isterseniz en uygum çözümü o iletecektir.
ewy gncglc merhabalar doktor bize de laktoz intöleransıbdan dolayı bunu verdi sabah öğle akşam 8 damla dedi nasıl kullanıyorsunuz siz iyi geldi mi
melipol canog Zeytinyağını vermeyin öyle lütfen doktorum biberonuna sadec bir damla koyabilirsin dedi tabi ben öyle yapmadım probiyotik kullanıyorum ayrıca gaz için laktoz enzimini çözen ilaç var doktorunuza başvurun o sizi daha iyi yönlendirir. Bide doktorum çay kaşığının ucuyla rezene verebilirsin dedi ben bir kere yaptım iki aylık rahat gaz çıkardı. Bu durum zamanla geçecek canınızı sıkmayın. Geçmiş olsun.
canog melipol cesaret edemiyorum zaten birkaç gün takip edip daha devam ederse tekrar doktora danışacağım teşekkür ederim