Merhaba kizlar öncelikle oğlum 8 aylık beni 1 yaşına girdiğinde memeden kesmeyi düşünüyorum sütüm oldukça az çoğaltmak icin elimden geleni yaptım emzirme danışmanının bile yardım aldim, suan ek gida alıyor iştahlı kilo alımı da iyi elhamdülillah geceleri ve gündüz uyku öncesi emiyor. Goguslerim sarkık ve cok büyük maalesef genetik bizde bu durum benim psikolojimi bozuyor ne giysem yakışmıyor bu sebepten bazen ağlama krizine griiyroum kendin zayıf sayılırım 68 kiloyum ama memelerim 80E kap kullanıyorum oğlum icin biraz daha dayanıp meme küçültme ve diklestirme ameliyatı olacağım ama onun hala memeye ve sute ihtiyacı olur mu nasil yaparim yoksa ek gida yeterli olur mu,zaten memeye hic düşkün değil zorla emziriyorum istemiyor gordumu kaçıyor ama uykusunda emer, kısaca 4 ay sonra kesince zor mu olacak mama almam gerekecek mi şimdiye kadar hiç mama almadik