Almila65 Merhabalar annişler✋🏻Kızım 4 ay 16 günlük iki gündür yüzünde küçük küçük sivilce gbi kızarıklıklar var başına böyle bişey gelen var mı korona virüsünden korktuğum için hastaneye de gidemiyorum sizede danışmak istedim
FulyAtik Almila65 bepanten el ve yuz kremi surun ya sıcaklamistir yada optugunuz icin olmustur nemlenmesi gerekiyor yanaklarinin
Lidyamprensesim Almila65 benim kizimdada olmustu beyaz tenliyse cildi hassastir terleyince oluyor genelde ve optuklerinde kizariyor birde yün yelek falan giydirmiyorum bunun için bir krem yazdi bize onu suruyorum linola diye
Zeynep35_ Benım oglumda 3 aylık aynı sekılde oluyor doktorumuz normal dedı ılık suyla pamugu ıslatıp sılıyorum gun ıcınde normale donuyor