Kızlar 5 ay önce sezaryen doğum yaptım yaptığım günden bu zamana kadar sürekli ayak aprım var yataktan kalktığımda ayaklarımın üstüne basamıyorum çok sğrıyor sanki kilometrelerce yürümüş sonra da uyumuş gibi ama her gecenin sabahı böyle tabii geçmeyen bel ağrısı da cabası… hiçkimseden de duymadım var mı yaşayanınız sebebi nedir