Merhaba kızlar öncelikle hayırlı kandiller benim 38 günlük bebeğim var 3730 gram 50 cm doğmuştu bir ay kontrolünde 4800gram 51 cm çıktı mamayla besleniyor sadece bir hafta emdi bir doktor kilosu önde gidiyo mamayı azalt dedi ama asla durmuyo mecbur veriyorum diğer doktor da zaten kilolu doğmuş bu bebek daha zayıf veya daha kilolu doğan bebeklerle kıyaslayamazsın hiçbir bebeği dedi sen bu şekilde beslemeye devam et dedi ben şimdi napıcam 🤦🏻♀️😭