medine28 Kızlar iyi geceler, 37 günlük anneyim emziriyorum 38.5 dereceye kadar ateşim çıktı bu durumda bebeğimi emzirmeli miyim, nasıl bi ilaç kullanabilirim, bebeğime bulaşmaması için ne yapmam gerek ?
mikrofon0 medine28 sadece parol içebilirsiniz ama lohusayken bu şekilde ateş sıtma bende geçirdim duş alıp terledim bir gece de gecmisti çok geçmiş olsun
adaatuna medine28 doktor bana maske önermişti bol el yıkama temiz hava alma bol sıvı emzirmeye devam Mastit değilsiniz dimi normal grip gibisiniz
gizememre medine28 maske takıp emzirebilirsiniz ilaç konusunu doktorunuza danışın emzirme dönenimde her ilaç içilmiyor bebeğine dokunmadan önce ellerinizi mutlaka yıkayın