Kızlar merhaba akşamüstü elimde iğne işi vardı onu yaptıktan sonra birden Lan başına takılı kaldım yani daldım açıkçası buna çok fazla değil yani 5-6 saniye ya da 10 saniyede olabilir hatırlamıyorum sonra ben kalktıktan sonra oğlanı yatağa yatırdım etrafıma Bakıyorum böyle böyle sarı bir nokta lamba noktası böyle göz bebeği kadar her yere bakıyorum o Ödüm koptu Aynaya Baktım aynada Sen gözüküyormuş gibi gözümde falan sola çeviriyorum öyle ışık var hani öpüp koktu sonra gitti ama her baktığımda Sanki o işi tekrar geri geliyor yani neden oluyor Daha korktum açıkçası diye ilk defa başıma bir daha karşı bir hassasiyetim var ama yani duvarlara bakıyorum O böyle göz bebeği kadar böyle sarı ışık sonra gitti Yani bu ışığa çok baktığım için mi oldu yani Çok mu pimpirikliyim çok korktum açıkçası hemen telaşlandım randevu bulmaya çalıştım ama ancak 30 temmuza kadar verebiliyor şu an alamadım yani böyle yaşayan var mı İşe baktığım için böyle oldu yani Herkesin başına gelir mi arkadaşıma sordum Herkesin başına gelir dedi ama bilmiyorum korkuyorum gözümü kapattığımda o Işık varmış sanki ama şu an yok Ne zaman Lambaya baksam sanki oluyormuş gibi