hcrnsmsk Poyrazmom0 Merhaba evet sadece anne sütü alıyor aksi halde bu kilo zaten normal kabul edilmiyor muş anne sütü olduğundan problem yok dedi doktor
Poyrazmom0 hcrnsmsk o zaman maşallah diyelim 🥰 ne zaman doğmuştu acaba bebeğiniz haftasında falan mı benim bebeğim 36+5 de 2690 doğmuştu