Merhabalar bebeğim ek gıdaya başladıktan bi süre sonra aşırı sorunlu bi kabızlık yaşamaya başladı ( dikkatli başladım ve her öğün organik zeytinyağ kullandım) poposu hep kanadı yara oldu fitil verdiler ama maalesef işe yaramadı acile götürdüm doktor kabızlık var ama enfekte olmuş bağırsakları dedi neyse 10 gün probiyotik çinko ilaçlarla çok güzel geçti fakat ilaçlar bitince yine aynı oldu çocuğum napabilirim popo arasında ki kızarıklılık