Mukaddes_5 çok düzensiz bir öğle uykusu var. Tam olarak bırakmadı. Bazen hiç uyumaz ama nadir. Ben uyutmayacagim derim, bakayım saat 16.00 olur kendi uykum var der hemen uyur. Yani kendi söylediği için malesef reddedemiyorum yoksa huzursuz oluyor.
Bazen de yeri gelir 3 saat uyur. Ama genelde 13.00 gibi uyur diyelim. Sabah da 10 da kalkıyor malesef geç uyuduğu için.
Bugün öğlen 10 dakika uyudu, saat oldu 1.30 yeni uyudu.
Ha bu yaz için geçerli.
Kışın kreşe gidiyor 8.30 da bırakıyoruz. Hâliyle 8 de uyanıyor hatta uyanmıyor zorla uyandırıyoruz. Gece de en azından bize gore makul saatlerde uyuyordu 23.00 gibi.