Kızlar ya kızım 16 aylık bu ara bu ağlarken nefesinin gitmesine çok sık Yaşar olduk korkmaya başladım Salı gününe randevu aldım doktora gideceğiz. Özellikle canı acıdığında önce ağlıyo bi sesi geliyor sonra tutuyo nefesini sesi falan da çıkmıyor sakin kalıp kızımı d sakinleştirmeye çalışıyorum ama bişeyleri yanlış yapmaktan korkuyorum bana fikir verin başına gelen annelerim siz nasıl müdahale ettiniz?