Hipp 3 kullanıyoruz bir kere farketmeden bitmiş normal süt vermiştim içmemişti ağlamıştı bir sene geçti yine bitmiş normal sutu ısıttım verdim içti bu sefer. İçmesin yaşı yeterli demeyin hiç çünkü günde bir kere mutlaka içiyor biberonu bırakması biraz daha zaman alacak belli. Bu durumda normal süt mü daha iyidir formül mü?