gulsahgunhan yaaa eşimle durup izliyoruz ne oluyor buna bu yazıyı okuyunca bi güldüm gerçekten ağlanacak halimize güler olduk 😀 Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor benim eşimde çok yardımcı olmak istiyo bana kıyamıyor çünkü hiç uyuyamıyorum en son sen kalkma artık ben kalkıcam Nekadar ağlarsa ağlasın en son uyur diyor ama ben kıyamıyorum bu sefer ağlayınca hemen gidip alıyorum gene annelik çok zor :(