Kızlar bebeğim hasta oldu hafif ateşimiz de var. Ama asıl sorunum burnu çok ama çok tıkalı defalarca serum fizyolojik yapmama rağmen açılmıyor aspiratörle çekim de yapıyorum ama sümük çıkmıyor bir türlü sürekli burnu akıyor ama burnu hala tıkalı. Lütfen bana çok etkili şeyler önerin çocuk ne emiyor ne uyuyor çok yoruldum 2 gündür bebeğim 9 aylık bu arada