fatmanur0 Bugün kızım beş aylık oldu🐣 zaman çok hızlı geçiyor hanımlar sizin bebişler kaç aylık kaç yaşında biraz sohbet edelim☘️
simseklivekalpli fatmanur0 en buyugu 7 yaşını geçti daha dun uyu artık diye gözünün içine bakıyordum 🥹🥹
Ymomm fatmanur0 geçen hafta 1 yaşına girdi şaka gibi. Daha dün doğum yapmışım gibi hissediyorum yenidoğan zamanı ne çabuk geçti
yagmurum12 fatmanur0 5 ay 7 günlük olduk.. İlk dört ay zaman hiç geçmiyordu çok zordu ama gittikçe hem ben alıştım hem kızımın hergün farklı bir gelişimine şahit olmam durumu biraz daha eğlenceli hale getirdi bu da zamanın daha hızlı geçmesine sebep oldu..
fatmanur0 simseklivekalpli Doğru valla annelik sabır işi zor bir süreç ama çok güzel bir duygu ilk bebeğim o yüzden her şeye pozitif bakabiliyorum ikinci çocukta bakacaz 🤣🤣
fatmanur0 yagmurum12 evet şimdi duygularını daha net gösteriyorlar çok tatlılar🐣 bizikisi sesini keşfetti o yüzden evin içinde bağırmalar başladı 🤣
iremasya1 fatmanur0 benim de bir kızım 5 yaşında bir kızımda 4 ay 10 günlük evet zaman gerçekten çok hızlı geçiyor ama iki çocuk da zormuş tek çocuk daha kolaydı
mucizemgelsin61 5 ay 8 günlüğüz bu aralar çok huzursuzus uyku yok denecek kadar az kucağa aşırı alışık bir bebiş asla yanlız kalamayan birde diş dönemi eller sürekli kulaklarında öyle yani zor bi dönemdeyiz şuan
fatmanur0 mucizemgelsin61 Rabbim yardımcın olsun bizim iki dişi de damagini yardı çok şükür biraz erken oldu ama güzel atlattok darısı diğer dişlere 🤣
beybitolat fatmanur0 ay an itibari ile 6 aylık oldu. Sabah aşısı var ve ben her zamanki gibi stresinden uyuyamıyorum. Ondan daha çok ağlıyorum her seferinde. Anayız biz ana😂
fatmanur0 beybitolat yia minik inşallah güzel atlatır rabbim şifa versin inşallah bizde sağlık ocağına kontrole gidicez yarın bıngıldagi erken kapandı bir cm açıklığı varmış o yüzden her ay kontrole gidiyrouz doktor normal dedi aslında