Bu ek gıda olayı ne zormuş.
şimdi bizim tadımlar bitince 6 ay olunca ben hangi öğünde ne yedireceğimi, ne zaman anne sütü vereceğimi anlamış ve çözebilmiş değilim.
Sebze püresi ya da çorbası, meyvesi, yoğurdu, tahılı, muhallebesi , kahvaltısı ne zaman ne vereceğim çözemiyorum 🤦🏻♀️
Rutin beslenme düzeninizi paylaşan olursa sevinirim. 6-7 aylar için
ya da doktorlarınızın verdiği beslenme listeleri var mı?