Hayat zaten yeterince zor, yeterince ciddi, yeterince yorucu.
Her gün aynı döngü, aynı dertler, aynı sorular…
Bazen tek ihtiyacımız olan şey:
Kahkaha atmak için saçmalamak.
Mükemmel olmak zorunda değiliz. Mantıklı da değiliz her zaman.
Ama eğlenmeyi unutmamalıyız.
Bugün burası, gülmenin bahanesi olsun.
👇 Ve sana bir soru bırakıyorum:
Eğer stres bir nesne olsaydı, sence ne olurdu?