Metemommy Oğlum 25 aylık hiç saçlarını traş ettirmedik . Kıvırcık saçları çok güzel kıyamıyorum. Ama baya uzadı kafasıda çok terliyor birde kestir bir kere saçları gürleşsin diyorlar . Kestiripte gürleşti diyen var mı?
denizalismom Metemommy yani biz 7 aylıkken kesmeye başladık sıfıra vurmadık . Şuan 16 aylık 3 kez traş oldu . Benimde eşiminde saçları gür o yüzden oğlumun da öyle . Yani genetikle alakalı bişey bu .
Metemommy mariyam bende öyle düşünüyorum kestirince gürleşeceğine inanmıyorum bir arkadaşımın oğlunun saçlarıda düz ince telli cılızdı gürleşsin diye kazıttılar hiçte gürleşmedi diyordu
feride-nizamettin En etkili faktör genetik. Ama ben bir doktorun konuşmasını dinlemiştim, gürleşmesi için kestirme dediğiniz şey en geç 2 yaşına kadar yapılır, 2 yaştan sonra kazımanın gürleşmeye etkisi olmaz demişti.