Kuzucukumsu ever seç seç al pazar malı dağıtır gibi madem bu kadar değerli ve özenli neden 2. 1 tl :) fenomenler neyi bu kadar övüyor biliyor musunuz satış yaptıkça komisyonu yüksek olan ürünleri. bi tane bitkisel diye uydurulan sprey bar ben bu kadar popüler olmadan almştım inanın göz el yakıyor bu nasıl bitkisel ya. antifrnomen diye sayda var orda ortaya çıkardılar meğer satışın yüzde 60 ını link gelir olarak fenolara veriyormuş firma ondan deli gibi alım diyorlar. ravlaya gelirsek ben de sertifikalarına güvendiğimden aldım mor meyveli karışımı. gayet güzeldi ancak kızım şu sıralar çok isilik kırmızı lekeler çıkarıyor o yüzden alerji yapmış olabilir diye vermeyi kestim. içinde karadut yaban mersin’i aronya ve karamürver var .