QueenMommm Kızlar biz araç kiraladık ama bu findeks raporu varmış sanırım benim 1086 çıkıyor baktığım zaman bilgisi olan var mı kaç olması gerekiyor çünkü aracı aldığımız gün tatil rezervasyonu yaptık sorun olsun istemiyorum 🥴
gamze0607 QueenMommm banka gibi düşünün 1200 olması gerekiyor normalde. Ama tabi firmada inisiyatif kullanabilir. İstanbulda-Anadolu yakasındaysanız eğer rapora bakmayan bir yer biliyorum
aslhnkrts QueenMommm biz genelde kiralıyoruz araç uzun yola çıkarken fakat bize hiç sorulmadı bu findex raporu . Siz acaba şahısların işlettiği bi bayiden mi kiralama yaptnuz kurumsal bi yerden mi