Hanımlar 40 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri uyku sorunumuz var. Uykusu olduğu halde dalamıyor. Gündüz uykuları özellikle çok az.
İnternette gördüğüm veya doktorların söylediği şu
7.30 uyanış
8.30 ilk uyku
9.30 uyanış
10.30 ikinci uyku vs
18.00 gece uykusu
Böyle misiniz cidden? Biz asla buna benzer bile olamıyoruz. Hiç öyle 7-8 uyku yapmıyor. Gündüz uzun uyuduğu bir veya iki o da nadir yani.
Ben mi beceremiyorum artık napacağımı şaşırdım🫠