Kızlar benim bebeğim 2.5 aylık gündüzleri düzenli bi şekilde Emiyo fakat akşam 8 den sonra ağlama problemileri başlıyor büyk ihtimalle kolik ağlamasın diye mama veriyorum bu sefer ağlamıyor ama gene de uyumuyor doymuyor diye hemşireye götürdüm kilosuna baktırdım normal dedi sakın mama verme dedi yani çok kararsızın arada kaldım mama verip vermemekle doyuyor mudur bana bi destek olun 🥺