sezerrrr 3 aylık 2.5 aylıkken birden bıraktım kundaklayıp hamakta sallıyordum gerçekten çok rahat oluyordu ama kundağı nasıl bırakacağımı kara kara düşünüyordum. Çok sıcak bastırıp çocuk terleyince mecbur kaldım ayağımda salladım birkaç kere uyudu ama kundaklı uyku gibi rahat olmuyor tabi :)