zehrazehra00 berry169 40 gün boyunca lohusa kanaması oldu ardından bir on gün kesintiden sonra ilk reglim başladı.
berry169 Şimdi bı kahverengi lekelenme oluyor ama aklıma hamilelik geliyor şimdi öğle öğrenmstim ben ilk hamileliğimi o yüzden bı an tedirgin oldum süt korur diye öyle korunmasız ilişki de yaşamadık denizalismom zehrazehra00 birerkekbirkizannesii Hry-ayhn26 aslhnkrts
aslhnkrts berry169 benim hiç kahverengi olmadı direk normal adet kanaması şeklinde geldi . Test yaptınız mı ?
zehrazehra00 berry169 Kanamanın olmadığı o 10 günlük sürede bende de ara ara kahverengi lekelenmeler oluyordu.Ama süt korumaz ki. Eğer çocuk düşünmüyorsanız korunmalısiniz.
aycaunalsimsek berry169 oğlum 7 aylık, 13gün kadar kanamam oldu doğumdan sonra sonra kesildi. Doğum yaptıktan 4 ay sonra yani oğlum 4 aylıkken ilk adetimi gördüm, neredeyse 1 yılı geçmişti unutmuşum, ne rahatlıkmış onu anladım 😂
fatmanur0 berry169 Kırkım çıktıktan sonra hemen ilk adet gördüm iki ay gördüm şuan iki aydır adet görmüyorum süt korur diyorlar bilemiyorum bu ay da görünmez sen doktora gidicem
3erkekannesi__ berry169 ikizlerim 8 aylık oldular geçen hafta oldu ama böyle lekelenme tarzında tam adet sayılmaz 4 gün sürdü 😅
berry169 zehrazehra00 biliyorum tabi süt korumadigini zaten o tehlikeye hiç sokamam kendimi de korunurken hani kahverengi leke görünce bı an hani hamilelik korkusu aldı belki ben evham yapıyorum
ebruyalcin04 berry169 60 gün sürdü kanamam bittikten 12 gün sonra ilk adetimi olmuştum düzensiz şekilde