sule45 Kızlar daha geçen hafta doktora gittik hırıltı var sanki çocukta doktor göğüsünden ses gelmiyor zaten öksürük çok olur dedi ciğere inse dedi burnunu temizliyorum her gün ama hala var sanırım ne yapayım burnunu nemlendiriyorum sürekli
birerkekbirkizannesii sule45 ilk dört aya kadar bu çok normal benim kızım da da vardı ağızlarından nefes almayı bilmedikleri için çok oluyor sık sık temizlemekten başka çare yok Bak ben şey yapıyordum doktorumun önerisiyle serum fizyolojikle hava veriyordum günde 1.02 kere
cnhavva sule45 bizim ikinci hafta oyle olmustu genzi dolu oluyo tek seferde acilmiyo serumla yapa yapa acildi bi kac gune
pinkflowers sule45 fizyolojik serum yap sonrada burun aspiratörnle çek iyice ben öyle yapıyordum azda olsa açılıyordu
meloskoduru sule45 doktorunuza danışarak hava verebilirsiniz serum suyu ile sadece başka bir ilaç karıştırmadan hatta serum suyunu dolapta bekletip soğuk hava olarak uygularsanız daha faydasını görebilirsiniz🌸 daha çok küçükmüş maşallah allah uzun ömürler versin