Esingokalp Merhaba anneler, benim 4 aylık kızım var şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim sezeryan olmuştum acaba bi sorun bi sıkıntı olurmu ? İki kez aynı yer kesilince çok kötü oluyor diyolar
Ecbuliii Esingokalp her zaman bir santim aralıkla keserler, aynı dikişten kesme gibi bir durum söz konusu Bile değil. İçiniz rahat olsun, sağlıkla kavuştursun allahım❤️
Amineyusufmuhammed Esingokalp hayir ayni yerden olmuyo ikincisi Ben ilk sezeryan ölü bebek oldu 2ci si kizim dunyaya geldi ama ilkI cok kotu gecti kizimin kini anlamadim bile ve ayni yerden olmadim