poyrazkoray07 ben 46 kiloyum normal yaşamımda. Boyum 1.69.
İlk hamileliğimde 36 haftalık doğum yaptım 56 ile. Doğumdan bir hafta sonra tartıldım 46 idim. Bir haftada tüm kiloyu vermiştim. Ama zaten hamilelikte bulantım çoktu hiçbir şey yiyemiyordum. Doğumdan 1 hafta sonra eski kiloma dönmeme rağmen maalesef sarkık bi göbeğim kaldı bende 1 sene kadarda geçmedi. Sezeryan olmuştum ve karnımı hiç sarmadım korse takmadım. Zayıftım ama çok sarkık bi göbeğim vardı çok kötü duruyordu neyseki 1 sene sonra geçti. Şuan oğlum 4 yaşında
Gelelim 2. Hamileliğe 😅 şuan 2. Oğlumu doğuralı 1 ay 1 gün oldu. Bu sefer iştahım maşallahtı her bulduğumu yedim. 61 kg ile doğuma girdim yine erken doğdu 33+4te oğlum. Ben 75 falan olurum diyordum son haftaya kadar çünkü özellikle son günlerde inanılmaz kilo almaya başlamıştım. Neyse erken doğum oldu 61 küsür kilo ile doğuma girdim. Doğumdan çıktığımdan beri 51 kiloyum asla altına düşemedim. Bu sefer karnımda eridi gibi ama kilom eski haline dönmedi 51in altına hiç düşmedim ama boyum uzun dert etmiyorum zaten biraz kilo almak istiyordum.