aprilmom06 Gece serinken her yeri açıdyorum sabah 9dan önce de kapatıyorum ki dışarının sıcağı eve dolmasın. O zaman evim 26 27 derece oluyor. Kötünün iyisi diyim 😁 klima alana dek deneyin siz de böyle
maygirl Pamukhanim_ vantilatörleri saymayın var olan havayı verir size..Düşürmek isterseniz ısıyı soğutucu bisey kullanmanız lazım oda klima olur ancak.Başka türlü vantilatör kapı pencere açıklığ biaey degistirmez..
gokcelifim Pamukhanim_ aynı sorun bizde de var 🥲 vantilatörü de kızıma tam vurmayacak şekilde ayarlamaya çalışıyorum sadece odanın ısısı azalsın diyoruz ama olmuyor. Yakın zamanda taşınacağımız için Şuan klimayla da uğraşmak istemedik ama çok zorlanıyoruz 🤦♀️
Pamukhanim_ gokcelifim şart oldu klima artık sıcaktan uyandı 1 saattir ugrasıyorum ben şu içinde kaldım çocuk nasıl uyusun