Kızlar bebeğim dört aylık sürekli ağlıyor doktor doktor gezdim bile yok diyor gittiğim çok kötüyüm artık psikolojik olarak kendime gelemiyorum bir aydır kilo almamış anne sütü içiyor doktor mama vermek zorundasın dedi ama hiçbir şekilde emmiyor biberonu kaşıkla veriyorum en fazla 30 ml sonrası çığlık çığlığa kendimi üzdükçe sütüm azalıyor kendime gelemiyorum bakamıyor muyum dört aylık oldu daha ne zaman düzelecek hiçbir şeyden tat almıyorum kafayı yiyeceğim akıl verin Napayım ben sadece ağlamak istiyorum