mmmutlu merhaba. Mehmet bey çok iyi bi doktor. Oğluma karşı yaklaşımı yaygaracı bir oğlum olmasına rağmen usanmadan of demeden oğlumu sabırla muayene etti ve sevdi. Bebekleri sünnet etmesi hakkında bir bilgim yok. 13 aylıkken sünnet ettirmek istediğimi söyledim. Muayene etti olabilir bi sıkıntı yok demişti. Lokal anestezi ile tutamayacağımızı kabul edersek genel anestezi ile yapacağını söyledi bizde tutamayız dedik zaten ki asla tutamazdık. Müsait olduğu günde tarih verdi sabah gittik hastaneye gerekli tahliller yapıldı anestezi doktoru çocuk doktoruna yönlendirildi anestezi almayacağına dair bir risk görülmedi ve ertesi sabah 10’da sünnet oldu. Mehmet hocamızı biz eşimle birlikte çok sevdik. Sünetten sonra bizzat kendisi gelip yeniden muayene etti ve akşam 4 gibi evlerimize gönderdi. Sargı bezi vs yoktu. Zaten oğlum o zamanlar yeni yeni yürümeye başlamıştı ben korkmuştum yürümez diye ama sünnetten hemen sonra yürüdü çok şaşırmıştım. Çişi iyileştirir birşey sürmenize gerek yok sadece karton bardak koyun 15 gün dedi ve öyle oldu gerçekten. İlk gün calpol dolven ile idare ettim. Bir iki beden 2. Ve 3.gün çok kolay atlattık. 15 günde dikişleri düştü kontrole gittik gayet iyiydi. Ayrıca bizim sünnet edilirken doktor yanına çağırdı çınarın iki tane çiş deliği var birisi aktif pasif olana işlem yapayacağım diyerek bilgilendirdi fotoğraf çektiğini göstereceğini söyledi. Şimdi diyorum iyi ki de Mehmet hocamı tercih etmişim.