Kızlar selam, 7 aylık kızımın en başından beri gece uykusu güzel değildir. 4. Aya kadar 7 7 buçuk gibi uyurdu 12 1 e kadar uyanmazdı ondan sonra sabaha kadar çok sık kalkardı. Nadiren 2 kere uyanıp sabahı etmişliği var. 2 aydır gece uykusuna yatırdığımda 1 saat bile uyumuyo aralıksız. Dişinide çıkardı bu arada. Yani rutindir düzendir gündüz uykusudur ne bilim araştırdığım bildiğim her şeyi yaptım yapıyorum. Yani neden olur 2 aydır mahvolduk. Uyku eğitimine başlıycaz ağustosta ama yinede sorun nedir yani yaşayan var mı