duruislife En son kontrole 8.ayda götürdüm kızımı, kan aldırdım değerleri normaldi. D vit ve demir kullanmaya devam ettim. 1 yaşına girmek üzere boy kilo rutin kontrol için tekrar gidicem vitaminleri bıraktırmak için tekrar kan alırlar mı? Siz aldırdınız mı?
gokcen_ duruislife Ben 1 yaşında gideceğim evet tekrar vereceğiz duruma göre demir ilacını vs bırakacağız
nurdann1 duruislife daha yeni aldırmışsınız bence acı çektirmeyin. 1 yaşında baktırdım ben 2 yaşında baktırıcam bir de.