user33 mamayı değiştirmeyi deneyin isterseniz birde zeytinyağının çok faydası oluyor ben mamasına bir damla damlatıyorum rahat yapıyor. Benim ikizlerim var ilk başta Aptamil prosneo kullandık mama takviyesi aynı zamanda sütümğ sağıp veriyordum birisi içiyordu mamayı biri saatlerce oyalanıyordu biberon da sevemedi mamayı kakalarıda iyiydi ama bi kaç gün sonra mama diğer kızımı kabız yaptı ama nasıl kıvranıyor öyle olunca mamamızı değiştirdik Sma optıpro ya geçtik rahatladılar ve diğer kızımda daha keyifli içiyor mamayı artık çok fazla gaz da yapmıyor olan gaz da çok çabuk çıkıyor sma deneyebilirsiniz.