suheyla92 Ayagimda sallayip uyutuyorum hep boyleydi kaldirir park yatagina koyardım uyurdu son 1 aydir hicbisekilde uyumuyor orda kaldirdip yatagina koydugum gibi uyaniyor hep yanimda uyumak istiyor ne yapmaliyim nasil alistiricam 15 aylik
ysen suheyla92 benimki de 5 aylık gündüz imkansız beşikte uyumaz koyduğum an uyanır direk ayağımdan indirdiğim yere bırakmam gerekiyor gerçekten beni de yordu
LadyGaddar suheyla92 Benimkide asla uyumuyor ,besiginde sallıyorum yatıyor 1saat geçmeden ağlayarak uyanıyor yere alıyorum Sırf buyuzden yer yatağı aldım 🤦🏻♀️