Gamzelikiz_34 Gece dinleniyoruz ama uyku tutmayınca kötü ya . Gece ürkütücü bence karanlığıyla sessizliği ile.
Oysa gündüz öylemi , yorulsakta bu bir yaşam belirtisi😄günün ilk ışıkları bana huzur verir hele sabah kuş cıvıltısı sokkakta çocuk sesleri ayy yeni bir günnn neler yaşanacak çok heycanlı değilmi😆🥰