Kimsenin bilmediği-kendinize has-uyguladığınız tüyolarınızı yazınız. Yarın erkenden uyanıp yine temizlik yapmayı planlıyorum kafam anca böyle dağılıyo, şu naparsanız yapın temizlenmeyen fırın twpsilerini çamaşır tozu ile yıkayın sonuçlari bana atın, birde sararmış kahve makinası içi çaydanlık içlerine bi tatlı kaşığı karbonat ve limon tuzu koyup kaynar su dökün , dolaplara beyaz eşyaya kimyasal kullanmayın zamanla sar atacak Arap sabunu ya da çamaşır sodası yeterli , fırın içini ve ocakları Arap sabunu ile silin varsa tül bezle… Ben kaynar suyla temizlik yapmaya bayılıyorum ancak yerleri soğuk suyla silmek iz bırakmaz. Sirke parlatmaz zamanla matlaştırır yerleri silerken bebe şampuanı sıvı çamaşır deterjaanı duş jeli yeterlidir, türlerinin kırışıl çıkmasın istiyorsanız makinaya Arap sabunu, deterjan gözüne de bi kaşık şeker ekleyin. Yarın derslerim karardığı için çamaşır sodası ile fokur fokur yıkıcam derz araları için başka öneriniz var mı? Hah birde bulaşık dizerken bardakları arkadan başlayarak dizin zamanla sepet çöker yoksa, kaşık çatalları da saplar yukarda kalacak şekilde koyarsanız şu damlacıkları kalmaz