Bir buçuk aylık bebeğim normalde bir daldığında 2-3 saat aralıksız uyurdu şimdi zar zor hiç uyumuyor desem yerdir geceleri uyıyor iki saatte bir emmeye kalkıyor sonra öğlen 12 den sonra gece 12 ye kadar toplasanız 3 saat uyuyor karnını doyuruyorum gazını çıakrıyorum altı temiz anlamadım hala gazı mı olabilir çabalıyorum çıkarmaya yapıyor ama hala tık yok bi türlü dalamıyor ama sürekli olan bi durum değil 4 gün böyleyse 2-3 gün normale dönüyor sizce neden oluyor sürekli bi mızırdanma halinede 1-2 saat iyiyse diğer saatlarde mız mız