asao Ay hislerime tercüman oldunuz sanki. Evlat sahibi olmasam hayat daha kolay olurdu sanki, düşünüyorum ya düşerse ya kötü bir şey gelirse başına, bir şey olacak diye çok korkuyorum, en basit ben ölsem o ne olacak.
Çok şükür evladım var ama her anım kaygılı, hiç sevmedim böyle olmayı ben