zekiyemom Hangi mama daha iyi we kilo aldrımı iy aceba bu ay kilosu baya düstü emio ama destek wermem lazım
suheyla92 zekiyemom ayda 1bucuk cok fazla hedefiniz bu olmasin oncelikle. Hipp organik combiotic kullandik gayet iyiydi kilo alimi vs sonra bebelac golda gectim ayni sekilde gayet iyiydi.
SucukluSutlac zekiyemom bence çocuktan çocuğa değişiyor aptamil pronutrayı sinirmekte zorlandı bebeğim gazı da çok olunca conformil kullandık o da fayda etmedi hipp e geçtik memnunuz yani
alpaslanmom_ Aptamil kullandığımda ayda 1 buçuk kilo alırdı ama çocuğun yapısıyla da alakası var bence
zekiyemom suheyla92 ### ayda bir bucuk kilo demedm kilo alımı düsdü die dedim bi kilodan az kaldgı icin