Bebeğim 18 aylık oldu ama kelimesi yok dediklerimizi anlamıyor pek bir hayır dediğimizde anlıyor. Komut almıyor al ver bilmiyor Tv izliyordu kestik bayadır izlemiyor ne yapacağımı bilmiyorum çok üzgünüm çocuk psikiyatriyr gidiyoruz ama net bir şey demediler. Bize gülüyor bakıyor. Ama ne alkış yapıyor ne bay bay :(((