Kızlar merhaba bebeğim 53 günlük iki gündür emmek istemiyo yani emiyo 2 dakika sonra uyuyo uyandırmasam saatlerce uyur yada uyanıkken çırpınıp duruyor gazını alıyorum gazdan desem sütümün tadına da baktım güzel akşamları zencefil zerdeçal lı yoğurt yiyorum ondan mı dicem sütün tadı aynı anlamadım acaba meme reddimi yaşıyo ki