Benım oğlumda da salya var kaç gündür ve elini sürekli dişlerine sürer kaşır gibi ağzına götürdüğünü farkettim. Ağzına dikkatli bakınca üst iki dişin şiştiğini gördüm ve eliyle orayı sürekli kaşıyor .normalde alt çıkar ilk bizde niye böyle oldu anlamadım