hira0502 bernainci0 Bepanthol kullandım ben onun kadarda iyisi var mı bilmem. İlk başta mustela kullandım ama o daha çok pişik oluşmasını engelliyor ama Bepanthol iyileştirici
bensuberia Biz hastaneden çıktığımızdan beri ecowell kullanıyorum şükür hiç bir zaman pişik problemimiz olmadı bu sayede
poyrazkoray07 Mustafa almıltım hıc memnun degılım hıcbır ise yaramıyor ben ilk oğlumda penaten kullanmıştım hemen geçiriyordu ve bır kutusu aylarca yetıyordu çünkü ip ince sürünce bıle etkı edıyordu sımdı tekrar ondan alıcam carsıya cıkınca