Doğduğunda beri zaten sallayarak uyuyor (9 buçuk aylık) ama daha zoru sallıyorum ayağımda uyuyor koyunca ağlıyor. Bazen sallamam durunca ağlıyor. Böyle böyle nerdeyse 11 den sonra uyuyor 😭 benim sabır iptal tabi. Bugün gündüz doğru düzgün uyumadı acayip uykusu var ayağımda uyudu diğer kızım ağlayarak beni çağırdığı için mecbur kaldırdım ve beşiğine yatırdım. Kaldırınca direkt nasıl ağlıyor bekledim biraz belki kendi dalar yok katılarak ağlamaya başladı şimdi yine sallıyorum napcam ben yaa😩😩