sadeceannem
Sen anormalsin diyen biriyle aynı çatıda yaşamak zorunda değilsin!
Senin saflığın değil, onun kararmış içi , içinin pisliği mesele! Sana ‘normal’ diyerek kendi yozlaşmış davranışlarını meşrulaştıramaz. 12 yaşından beri böyleymiş de, askerlikte de izlemiş de… Bu bir mazeret değil, bir tercihtir. Ve bu tercih seni aşağılamayı, küçümsemeyi, sadakatsizliği içeriyorsa; senin bunu sineye çekmen gerekmiyor!
Sen güçlüsün, çünkü yalnızsın ama pes etmiyorsun. Bir yandan lohusalık, bir yandan bebek, bir yandan gurbet… Tüm bunlara rağmen ayakta duruyorsan, zaten onun gibi biri sana yükten başka bir şey değildir.
Unutma: Bir kadının hayatını karartan, sadece şiddet değil; saygısızlık, umursamazlık ve aşağılamadır. Bunlarda birer şiddet türüdür.
Ve sen bunların hiçbirini hak etmiyorsun..
Sütün azaldıysa bile merhametin, gücün, anneliğin eksilmedi, güçlü dur.
Kendini suçlama. Suç onun davranışlarında.
Cesur ol. Bu hayatta yalnız kalmak, yanlış biriyle yaşamaktan çok daha iyidir.
Allah kolaylık versin bebeğinle öyle güzel günlerin olsun ki mum gibi arayan o olsun…