Evet artık sırtını ovalamıyorum kendi kendine müdahalesiz çıkarıyor. 4 buçuk aylık olduğundan beri böyle. Ama benim bebeğim aşırı gazlıydı dakikalarca gaz yapardı ağlardı ne kadar çıkarsak da içinde gaz kalırdı😬 doktorumuz 6 ay çekeceksiniz demişti. Eğer bebeğiniz aşırı gazlı değilse daha erken de kendi kendine çıkarmaya başlayabilir