Aselduru88 ay yok şöyle şeyler düşünüp pskolojinizi bozuyosunuz anın güzelliklerini yaşamıyorsunuz heryerde otizm videoları anneleri korkutuyorlar aşkım çok normal dünyaya alışmaya çalışıyor çocuk yeni görüyor her şeyi zaten senin bebeğinin uyanık kalma süresi max 1,5 saat üstü bebeğe zarar sıkıntı var diye düşünme rutin oluşturmuş de zaten alt değiştirme emzirme veya mama içirme gaz pış pış 1.5 saat oluyor sonra çocuğun uykusu geliyor benimki de öyle sıkıntı yok içini ferah tut