ShutUp Ayda karma aşı olmuştu kolu kızardı bu ay itibariyle ve akıntı var ebe, akar sonra kurur herhangi bir şey sürme vs dedi ama akıntısı sarıdan yeşile dönmüş ve aşı yeri hala şiş 1 ay geçti üzerinden neden böyle anlamadım ama bana normal gelmedi sizlerinde başına geldi mi kendi doktoruna göstermeli miyim yahut antibiyotik krem sürmeli miyim?
berengulce ShutUp sanırım verem aşısı ile karma asiyi karıştırıyorsunuz. Genelde 1 yaş altında karma asi koldan yapılmaz bacakta yapilir bu ayda koldan vurulan verem yani bcg asisidir. Canlı aşı olduğu icin 1 ay bazen 2 ay gibi süre sonra dediğiniz şekilde belirtiler verir
ShutUp ipickot24 ikinci de hala mızmızlanıyor bacaktan vurdu onu da ama ilk doz olan şiş ve akıntı var
eymenku Normalde karma aşı bacaktan yapılır verem aşısı koldan yapılır akıntı kabuklanma kanama görülebilir bir süre sonra kendiliğinden geçer temiz ve kuru tutmak yeterlidir sizinki karma değildir belki
ShutUp berengulce evet evet takvimden baktım verem aşısıymış siz herhangi bir şey sürdünüz mü ya da kabuklanmasını mı beklediniz? Yeşil akıntısı var. Teşekkür ederim bu arada
berengulce ShutUp bizim şuan kizardi morardi içinde şişlik var doktor akabilir dedi. siz suan bisey sürmeyin, doktorunuza ya da aile hekimliginde ki hemsirenize sorun sabah isterseniz
ShutUp berengulce ebe sürmeyin dedi ama akıntısı yeşile döndü temiz ıslak bezle temizliyorum şimdilik